jueves, 9 de diciembre de 2010

Gala Duran - Texturas urbanas 2











A veure si t'ho pots mirar.

Tinc una pregunta: quan vas escriure a la pissarra el que havíem de portar fet pel dia de la entrega vas dir:

1. cobertes
2. índex
3. 3 dobles pàgines
4. maqueta

Això vol dir 5 dobles pàgines (4 dobles pàgines + cobertes)

Però l'últim dia i la veritat es que sempre, hem parlat de 3 dobles pàgines i cobertes.

En quin temps es troba la veritat? XD

Lo dicho. Es que si en realitat son 3 dobles pàgines i cobertes jo ja estic, però es que en tinc de més... Digues algo si pots per aqui o al meu mail: gala.duran.larre@hotmail.com.

Gala.

2 comentarios:

  1. Hola Gala,
    El cert és que el nombre de planes és una mica orientatiu, el que és necessari és que es pugui entendre suficientment la proposta, algunes necessiten explicar-se amb més planes que d'altres.Les que mostres aquí em semblen suficients.
    D'altra banda, caldria millorar encara aspectes tipogràfics. Em refereixo sobretot a la pàgina "sobre mí", les principals objeccions són:
    1. La repetició de la mateixa línia de punts queda monòtona.
    2. El titular SOBRE MI queda poc compacte, està tot mol separat.
    3. Les 2 columnes de text estan poc treballades, caldria reduir l'espai de la bandera dreta i cercar més intenció en la tipografia.
    4. M'agradaria veure més ampliada la composició que hi ha a sota del titular SOBRE MI, no puc apreciar-lo bé a aquest tamany.

    ResponderEliminar
  2. Val, lo dels punts pot quedar repetitiu, ho arreclo. El títol també.

    Pel que fa a ales dues columnes estan poc treballades pq vas dir que en alguna de les dobles pagines havia d'apareixer text per lo de la reticula. I vaig entendre POC TREBALLAT nose.. me lo miro.

    la composicio tipo de "Sobre mi"si cliques a sobre la imatge s'amplia una mica, si ja ho havies fet, intentare penjar algo més augmentat..

    merci!

    ResponderEliminar